K poskytování lepších služeb používáme soubory cookie. V souladu s novými předpisy vás musíme požádat o souhlas k nastavení souborů cookie. Více informací.
Často kladené otázky
-
Jaká je dostupnost zboží?
Na Masiv24.sk nájdete širokou nabídkou celomasivního nábytku. Část produktů máme skladem, zbývající s označením "Dostupnost: na vyžádání" jsou na objednávku u našich dodavatelů, kteří mají většinou zboží skladem. Ohledně přesné dodací doby je třeba se informovat e-mailem na [email protected]. -
Kde mohu zboží vidět?
Masiv24.cz je internetový obchod se širokou nabídkou celomasivního nábytku. V případě, že chcete vidět daný materiál a jeho kvalitu provedení je možné si objednat vzorky jednotlivých druhů dřeva ZDE. -
Jako si mohu zboží objednat?
Zboží si můžete objednat nákupem na našem eshopu, kde si vybrané zboží přidáte do košíku a v pokladně vyplníte fakturační a dodací údaje. Rovněž si zboží můžete objednat e-mailem na [email protected], kde je třeba uvést zboží o které máte zájem, počet kusů, fakturační adresu, dodací adresu, způsob platby (dobírka/platba předem na účet) a způsob dodání (doručení kurýrem). -
Jak obdržím zboží?
Při doručení kurýrem, Vám zboží bude zabaleno a doručeno přepravní službou s tím, že budete den předem informováni o doručení. Zboží je třeba převzít a v případě dobírky kurýrovi zaplatit částku za objednávku. V případě zjištění poškození ať už mechanického na obalu nebo výrobní vady, je nás třeba neprodleně informovat e-mailem na: [email protected] a poslat nám fotodokumentaci, abychom mohli identifikovat příčinu poškození a začít řešit reklamaci. -
Proč zde máme zboží, ktoré není dostupné?
Na Masiv24.cz nájdete širokou nabídkou celomasivního nábytku. Tyto produkty kompletně kontrolujeme každé 3 měsíce, kdy se u většiny dodavatelů obměňuje značná část jejich nabídky. Bohužel momentálně není technologicky možné tyto kontroly provádět automaticky každý den, aby se zamezilo tomu, že nabídneme zboží, které již dodavatel nemá v nabídce, protože mnohokrát se jedná o sezónní zboží. Z tohoto důvodu denně kontrolujeme stovky produktů jakož i jejich dostupnost, případně jiné změny ze strany dodavatele. Z tohoto důvodu je při mnoha produktech dostupnost uvedena jako 'na vyžádání', kde prověřujeme jednotlivé objednávky našich zákazníků u dodavatelů, abychom je mohli správně vybavit.